איך לשפר אחוזי המרה: המדריך המלא

שיפור אחוזי המרה הוא אחד הדברים החשובים ביותר שבעל עסק יכול לעשות כדי להגדיל את הרווחים שלו.
ככל שאחוז ההמרה גבוה יותר, כך יותר אנשים שרואים את המודעות שלכם, מבקרים באתר שלכם או פותחים את הדוא"ל
שלכם יבצעו את הפעולה הרצויה, בין אם זה רכישת מוצר, הרשמה לשירות או הורדת קובץ.

ישנן דרכים רבות ושונות לשפר את אחוזי ההמרה  Conversion,

אך כמה מהטיפים היעילים ביותר לשיפור ההמרה כוללים:

1. הגדירו מטרה ברורה לקמפיין שלכם:

לפני שאתם מתחילים לנסות לשפר את אחוזי ההמרה, חשוב להגדיר לעצמכם מטרה ברורה.
מה אתם רוצים שהאנשים שרואים את המודעות שלכם, מבקרים באתר שלכם או פותחים את הדוא"ל שלכם יעשו?
 ברגע שאתם יודעים מה אתם רוצים להשיג, תוכלו להתחיל ליצור תוכנית פעולה שתעזור לכם להגיע לשם.

2. הכירו את קהל היעד שלכם:

חשוב להבין את קהל היעד שלכם ואת מה שמעניין אותו. מה הן ההעדפות שלהם?
מה הם האתגרים שלהם? מה יכול לגרום להם להגיב ולהגיב? ככל שתכירו טוב יותר את קהל היעד שלכם,
כך תוכלו ליצור מודעות, אתרים ודוא"ל רלוונטיים ומושכים יותר.

3. צרו הצעה אטרקטיבית במודעות:

הצעה אטרקטיבית היא הצעה שקשה לסרב לה. היא צריכה להיות ברורה,
תמציתית ומפתה. ודאו שההצעה שלכם מציעה ערך אמיתי לקהל היעד שלכם ושהיא קלה להבנה ולמימוש.

4. עשו את זה קל לפעולה:

אל תגרמו לאנשים לעבוד קשה מדי כדי לבצע את הפעולה הרצויה.
ודאו שהאתר שלכם קל לניווט, טופס ההרשמה שלכם קצר ופשוט,
וכפתורי הקריאה לפעולה שלכם ברורים ומזמינים.

5. השתמשו בקריאה לפעולה ברורה CTA:

קריאה לפעולה בקמפיינים ממומנים היא משפט שאומר לאנשים מה אתם רוצים שהם יעשו.
ודאו שהקריאה לפעולה שלכם ברורה, תמציתית ומפתה.
השתמשו בשפה חזקה ופעילה, וקראו לאנשים לפעולה באופן ספציפי.

6. עקבו אחר התוצאות:

חשוב לעקוב אחר התוצאות של המודעות, האתר והדוא"ל שלכם כדי לראות מה עובד ומה לא.
השתמשו בנתונים אלה כדי לשפר את הקמפיינים שלכם לאורך זמן.

7. בצעו בדיקות A/B לקמפיינים שלכם:

בדיקות A/B הן דרך מצוינת לבדוק אילו גרסאות של המודעות,
האתר או הדוא"ל שלכם עובדות טוב יותר. על ידי ביצוע בדיקות A/B,
תוכלו לראות אילו גרסאות מקבלות יותר קליקים, המרות או מכירות.

8. השתמשו בעדויות חברתיות:

אנשים נוטים יותר לסמוך על עסקים כאשר הם רואים עדויות חברתיות מהלקוחות שלהם.
השתמשו בביקורות, המלצות וטסטמוניאלים
באתר שלכם ובחומרי השיווק שלכם כדי לבנות אמון ולהגביר את המרות.

9. הציעו תמריץ באמצעות מבצע או בונוס:

תמריץ הוא דרך מצוינת לעודד אנשים לבצע פעולה.
תמריצים יכולים לכלול הנחות, משלוחים חינם, מתנות או פרסים.

10. צרו תחושת דחיפות:

תחושת דחיפות יכולה לעודד אנשים לפעול מהר יותר. השתמשו במילים כמו "היום בלבד",
"כמות מוגבלת" או "אל תפספסו" כדי ליצור תחושת דחיפות ולעודד אנשים לבצע המרה.

שיפור אחוזי ההמרה הוא תהליך מתמשך שדורש ניסוי וטעייה.
עם זאת, על ידי שימוש בטיפים הנכונים תוכלו לשפר פלאים את העסק שלכם.

אנחנו זמינים לכל שאלה ובקשה, בהצלחה!

 

פרסום ממומן בגוגל

שתפו את המאמר :

תודה פרטיך נשלחו בהצלחה!

ברוך הבא ליו קריאייטיב

חלק ממשפחת יו קריאייטיב

מעוניינים להצטרף אלינו? שלחו לנו פרטים בצירוף קורות חיים ונחזור אלייכם בהקדם!

ניתן ליצור קשר גם כאן