כללי הזהב לכתיבה שיווקית


במידה ובבעלותכם חוש ראייה מפותח, ניתן לומר באופן חד משמעי כי תוכלו לזהות כתיבה
שיווקית ברגע שתראו אותה. כתיבה שיווקית הינה למעשה כתיבה שתפקידה להעביר מסר שיווקי במטרה
לשכנע את קהל היעד בשירות או מוצר מסוים.
להמיר את הקוראים לקונים. כיצד מבצעים את הכתיבה השיווקית על הצד הנכון ביותר אתם שואלים?

ובכן, במאמר הבא תקבלו מספר פרמטרים חשובים שמוטב שתתייחסו אליהם טרם ביצוע הכתיבה,
על מנת לוודא כי התוכן השיווקי אותו כתבם אכן יסייע לכם בהמרת הקוראים לקונים.


השתמשו ברגש שלכם בכתיבה שיווקית לאתרי אינטרנט


ניתן לומר באופן חד משמעי כי שילוב של רגש אחד או יותר על ידי כתב התוכן עשוי להפוך את הקריאה למהנה כפליים בקרב כלל הקוראים השונים.
למשל, בעת בה נרצה לגרום לאדם לרדת במשקל באמצעות העברת מידע נוכל להשתמש במגוון רחב של רגשות בעת הכתיבה,
רגשות כמו הגשמה, בושה ואפילו גאווה, על מנת לגרום לאותו אדם לנוע לפעולה שכן,
הרעיון המרכזי הוא לחבר את הקורא לאחד מהרגשות החזקים ביותר שהניעו אותו לקרוא את התוכן שלכם.
קשה בעזרת הפתרון שתציעו להם. נוסף על כך, תוכלו גם להתחבר לרכש האכזבה של הלקוח בעת הכתיבה,
רגש שיתקשר באופן ישיר למוצרים קודמים שלא שירתו את הקורא על הצד הטוב ביותר. 

 


הציעו פתרון ממשי לבעיה ממשית


סיסמאות זה נחמד אך על מנת להבטיח כי הכתיבה השיווקית למדיה החברתית שלכם אכן תניב לכם לקוחות חדשים, תנו לקוראים ערך מוסף אמיתי.
בניגוד לדעה הרווחת של מרבית בעלי העסק בארץ, אשר דוגלת בעובדה כי בעת בה בעל עסק יעניק ערך גדול מדי ללקוח ללא עלות,
לרוב הקהל שלכם לא יהיה את הזמן והיכולות המתאימים על מנת לנצל את הערך המוסף אותו תעניקו.

 

שתפו את המאמר :

תודה פרטיך נשלחו בהצלחה!

ברוך הבא ליו קריאייטיב

חלק ממשפחת יו קריאייטיב

מעוניינים להצטרף אלינו? שלחו לנו פרטים בצירוף קורות חיים ונחזור אלייכם בהקדם!

ניתן ליצור קשר גם כאן