ניתן לומר באופן חד משמעי כי זהו לא סוד כי יחד עם חלוף השנים האחרונות
העולם הופך לדיגיטלי יותר מיום ליום וכמו כן, כולנו מודעים כבר למידת הכוח העצומה הקיימת בפרסום העסק ברחבי האינטרנט.
על מנת לוודא כי אכן תבצעו את המירב באמצעות פרסום העסק שלכם בעזרת באנרים
מוטב כי תבצעו את הבחירות הנכונות והמתאימות ביותר עבור העסק שלכם.
במאמר הבא נציג בפניכם מספר טרנדים בעיצוב באנרים, על מנת להקל עליכם בעת מעמד הבחירה.
עיצוב באנרים סטטיים עבור שיווק דיגיטלי
בעת בה אנו מדברים על טרנדים בעיצוב באנרים לפייסבוק, ניכר כי הבאנר הסטטי הוא אחד מסוגי הבאנרים
הנפוצים ביותר. שלא רק על טרנדים בעיצוב באנרים לפייסבוק אנו מדברים, אלא שהבאנרים הסטטיים הם הבאנרים הנפוצים ביותר בכל רחבי הרשת.
באנר סטטי הוא למעשה תמונה רגילה אשר לא מכילה אנימציה בתוכה ומגיעה בפורמט PNG, JPG או לחילופין GIF.
אחת הסיבות הבולטות ביותר לכך שבאנרים סטטיים הפכו כה נפוצים היא לאור העובדה
כי הרוב המוחלט של המעצבים לא מכירים בסביבת עבודה בליווי אנימציות וכמו גם, לאור ההגבלות השונות שיש ברחבי הרשת לפרסום באנרים הכוללים אנימציות. שכן,
חשוב לציין כי בעת בה עיצוב הבאנר הוא מקצועי אז ניכר כי תוכלו להשיג תוצאות חיוביות גם באמצעות באנר סטטי וגם באמצעות באנר הכולל בתוכו אנימציה.
באנרים עם אנימציה בפורמט GIF עבור רשתות חברתיות
טרנד נפוץ נוסף בתעשיית עיצוב הבאנרים הינו באנרים בליווי אנימציה בפורמט GIF.
עם כן, למרות העובדה כי מאוד נוח לעבוד עם באנרים העשויים בפורמט GIF,
גופים כמו גוגל עשויים להטיל הגבלות עיצוב כאלו ואחרות. גוגל למשל,
מחזיקה במגבלה נוספת של כמו פריימים שניתן להכניס באנימציות בכל שנייה
ועוד מגוון רחב של הגבלות נוספות שעשויות להקשות עליכם להגיע לתוצאה הרצויה.
לסיכום,
על מנת לגבש אסטרטגיה טובה שתוביל לתוצאות חיוביות קיים הצורך בהעלאת
כמו כן, במידה וזו הפעם הראשונה בה אתם מעוניינים לפרסם
באנר למטרות פרסום ברחבי האינטרנט,
|מוטב כי תשתמשו בבאנר סטטי על מנת לצבור מעט ניסיון בתחום.