בעת בה אנו מדברים על הוויכוח הידוע שמעלה את השאלה של מה עדיף – פרסום ממומן או קידום אורגני, ניכר כי מדובר בוויכוח ארוך אשר נמשך כבר הרבה שנים.
תוכלו לשאול את עצמכם מה עדיף, לרכוש את המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש במנוע החיפוש של גוגל או לסלול את האסטרטגיה הנכונה שתביא אתכם לשם באופן טבעי יחד עם חלוף הזמן? שכן,
ניתן לומר באופן חד משמעי כי ההחלטה לאן ילכו כספי השיווק עשויה להיות קשה מאוד וכמו גם, השאלה מה עדיף, פרסום ממומן או קידום אורגני, לא עושים חיים קלים לבעלי העסקים ברחבי המדינה. האם קיימת תשובה חד משמעית לשאלה הזו?
במאמר הבא ריכזנו עבורכם את כל המידע הרלוונטי בנושא על מנת להקל עליכם בעת מעמד הבחירה.
למה מומלץ קידום אורגני SEO ולמי הוא מתאים?
תחילה, יש לציין כי קידום אורגני מהווה אלטרנטיבה שיווקית "טבעית" אשר תפקידה להתייעל במנועי החיפוש.
יש לציין כי באופן כללי, תחום ה-SEO בנוי מאופטימיזציה של דפי האינטרנט השונים ברחבי האתר שלכם במטרה לשפר את המיקום שלהם בתוצאות החיפוש במנוע החיפוש של גוגל.
קידום אורגני SEO מתבצע למעשה בעת בה רובוט הסריקה של גוגל אשר מכונה "זחלן", יכול להבין מה הם הנתונים המופיעים בדפי האינטרנט וכך למעשה הוא בוחר את האתרים המתאימים ביותר לדירוג גבוהה בתוצאות החיפוש בהתאם למילות מפתח מסוימות.
נוסף על האמור, ההגדרה של תעשיית ה-SEO עשויה להשתנות מפעם לפעם בהתאם לשינויים אשר נערכים באלגוריתם של מנוע החיפוש גוגל.
למרות כל אותם שינויים, קידום אתרים באופן אורגני מייצג את כל האתרים אשר מביאים עימם ערך מוסף לגולש ולרובוט הסריקה של מנוע החיפוש.
על מנת לוודא כי אתם אכן מקבלים את הדירוג האידיאלי עבור התוכן הקיים באתר העסק שלכם עליכם לוודא כי האתר שלכם בנוי באופן נקי, יחד עם תוכן ידידותי לרובוט הסריקה של מנוע החיפוש וכן גם עבור הגולשים.
בנוסף, וודאו כי מהירות הגלישה באתר שלכם אכן מהירה וכי האתר מכיל מערך קישורים יוצאים ונכנסים וכיוצא בכך.
למי מתאים קידום ממומן בפייסבוק או בגוגל PPC
PPC או בכינויו המלא "Pay Per Click" הוא מודל אשר מבוסס על תשלום לפי הקלקה על מודעה כלומר פרסום ממומן.
בעת בה אנו מדברים על פרסום ממומן או קידום אורגני, יש לקחת בחשבון כי תחילה, גוגל מקצה ארבעה מקומות
בראש העמוד יחד עם שלושה מקומות נוספים בתחתית למודעות הפרסום כאשר מדובר בפרסום ממומן.
כיצד גוגל מחליטה לקבוע את מיקום הדירוג של האתרים שלכם במקומות הללו? ישנם מספר פרמטרים לכך:
1.רלוונטיות של מילות מפתח
2.עלות לקליק שמוכן בעל המודעה לשלם
3.דף נחיתה וביצועיו
שכן, המיקום של אתרכם מתקבל באמצעות נוסחה שבין העלות להקלה לבין מדד הרלוונטיות.