הכל על ניהול מדיה חברתית

ניהול מדיה חברתית היא תורה בפני עצמה. רבים חושבים שהכל מסתיים בכך שמעלים כמה פוסטים וסטוריז בשבוע, חושבים על רעיונות מגניבים, ומעצבים כמה פוסטים, אבל ממש לא מדובר רק בזה.
זהו עולם שלם של תוכן שיכול לגלוש גם לקידום ממומן, אסטרטגיית תוכן, יעדים, מטרות, טירגוט, וכל מה שיכול להביא לעסק הצלחה ותוצאות מרשימות.

מה זה ניהול מדיה חברתית?

העולם נמצא בדיגיטל, זה כבר ידוע לכולנו מזה שנים רבות. ואם הקורונה לא הדגישה זאת מספיק, זה בהחלט מובן גם עכשיו. העולם שלנו נמצא באונליין, ואנחנו לא מספיק שבעים מזה, ורק רוצים עוד. כמובן שהלקוחות רוצים רק דבר אחד: למצוא את השירות או המוצר שהם מחפשים, לקנות את המותגים שהם אוהבים, לעקוב אחרי דפים מגניבים בפלטפורמות החברתיות, בעלי תוכן איכותי, מדויק, צבעוני ומעניין ובדיוק כאן מנהלי סושיאל מדיה נכנסים לתמונה.

העובדה שבמקום אחד יש כל כך הרבה לקוחות פוטנציאליים גורמת לבעלי עסק להשקיע יותר בנכסים הדיגיטליים שלהם, ובפרט,
בדפים העסקיים שלהם ברשתות החברתיות כמו למשל בפייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, טוויטר, ואפילו ביוטיוב. המותג שומר על יציבות הנכסים החברתיים שלו, ובכך מחזק את הקשר עם הלקוחות הקיימים, לקוחות חדשים, ואולי אפילו לקוחות שנטשו בעבר וחוזרים שוב. בעולם הדיגיטלי הכל אפשרי.

אז כבר סיכמנו שניהול מדיה חברתית זה לא רק לפרסם תמונות ופוסטים בסושיאל, אלא הרבה יותר מכך.
בשביל ניהול מדיה, זה מצריך קודם כל תוכנית עסקית ואסטרטגיה שיווקית ברורה.
מי קהל היעד שלנו? מהן המטרות שלנו? לאן אנחנו שואפים להגיע?
מה התקציב שלנו, כמה אנחנו מעוניינים להשקיע בקידום אורגני ובקידום ממומן? האם נשכור מעצבים או כותבי תוכן פרילנסרים על מנת לתחזק ולתפעל את הדפים שלנו? כל אלו הן שאלות שחייב לענות עליהן במידה ורוצים לנהל דף עסקי במדיות החברתיות השונות.

להגיע אל היעד הנכסף עם ניהול מדיה חברתית

ברגע שנבין מיהם האנשים להם אנו רוצים לפרסם, מיהם הלקוחות שאליהם אנחנו רוצים להגיע,
מה התקציב שלנו ומה ניתן לעשות בו על מנת להשאיר רושם, איפה בכלל נמצא קהל היעד שלנו?
(האם בקבוצות ספציפיות? עוקבים אחר דפים מסוימים? בכלל בפלטפורמה אחרת?),
וכמובן גם גיל, מקום גיאוגרפי, וכמה שיותר פרטים בשביל למקד את התוכן עד כמה שניתן.

בשלב הבא כבר נגיע למחקר המתחרים שלנו, נבין מה הם עושים ולמה,
מהו המסר שאותו אנו רוצים להעביר דרך הנכסים שלנו ולמה,
מה בדיוק מתאים בשעות מסוימות ומה ממש לא,
האם כדאי תמונה או דווקא סרטון הפעם?
ברגע שנבין לאן בדיוק אנחנו רוצים להגיע ונהיה יותר ממוקדים באסטרטגיית התוכן שלנו, נהיה יותר חכמים.

מעוניינים לשמוע עוד על ניהול מדיה חברתית וסושיאל מדיה?
נשמח לייעץ לכם ולעזור לכם למנף את הנכסים הדיגיטליים שלכם ברשתות החברתיות.

שתפו את המאמר :

תודה פרטיך נשלחו בהצלחה!

ברוך הבא ליו קריאייטיב

חלק ממשפחת יו קריאייטיב

מעוניינים להצטרף אלינו? שלחו לנו פרטים בצירוף קורות חיים ונחזור אלייכם בהקדם!

ניתן ליצור קשר גם כאן