פלטפורמת יוטיוב, כמו עוד מגוון רחב של אתרים שונים המכילים גולשים רבים ברחבי העולם היא פלטפורמה נוספת אשר מעניקה לכם את האפשרות לעשות פרסום ממומן ביוטיוב שיקדם את השירותים והמוצרים אותם אתם מציעים.
בנוסף, חשוב לציין כי ליוטיוב נכנסים מדי יום מספר בלתי מבוטל של משתמשים ואם כבר במספר בלתי מבוטל עסקינן, אז ניכר כי מדובר בלא פחות מ-2 מיליארד גולשים. ניכר כי מדובר בנתון שאמור לעורר את כל בעלי העסקים בידיעה כי מדובר בפלטפורמה חזקה שעשויה לעזור במגוון רחב של פרמטרים, בין אם מדובר בהגדלת מחזור המכירות בעסק ובין אם מדובר ביצירת אינטראקציה עם הלקוחות הקיימים. יחד עם זאת, קמפיין יוטיוב עשוי להיות מעט שונה מרוב הפרסומים ה"רגילים" אותם אתם עשויים להכיר ממנוע החיפוש גוגל או מפרסומים בפייסבוק, במיוחד לאור העובדה כי מדובר באתר של סרטונים. במאמר הבא נציג בפניכם מספר אפשרויות מגוונות העומדות לרשותכם בעת ביצוע קמפיין יוטיוב:
קידום מודעה בתוך סרטון קיים ביוטיוב
אחת האפשרויות המובילות העומדות לרשותכם בעת ביצוע קמפיין יוטיוב הינה קידום של מודעה בתוך סרטון יוטיוב קיים. ברוב המוחלט של המקרים תוכלו להציג את המודעה בתחילת הסרטון או לחילופין בסופו, בעת בה ניתנת לכם האפשרות לבחור האם יוכלו הגולשים שצופים בסרטון לדלג על המודעה שלכם או שהם יצטרכו להמתין מספר שניות נוספות על מנת שהיא תחלוף במלואה. מדובר למעשה באלטרנטיבה שדומה מאוד לפרסום מודעה רגילה, לאור העובדה כי היא מאפשרת לצופים לצפות במודעה. יש לציין כי באמצעות האלטרנטיבה הזו אתם לא מבצעים שימוש בעובדה שיוטיוב הינה פלטפורמה של סרטונים ושכן, המודעות הללו עשויות להיות מודעות פרסום סטנדרטיות לחלוטין.
יצירת סרטון פרסומי ביוטיוב
אפשרות נוספת העומדת לרשותכם בעת ביצוע קמפיין יוטיוב כהינה יצירה של סרטון משל עצמכם, סרטון בו תציגו את התוכן הרלוונטי עבורכם. על כן, קידומו של הסרטון עשוי להתבצע באמצעות קידום ממומן, דבר אשר יוביל למגוון רחב של גולשים להיחשף לסרטון שלכם או לחילופין באמצעות שתילה של מילות המפתח המתאימות אשר יובילו את קהל היעד הרלוונטי עבורכם ישירות לסרטון השיווקי שלכם. סרטון כזה ברוב המוחלט של המקרים יוכל להיות סרטון ארוך יותר.
יצירת סרטון בתוך סרטוני יוטיוב
אחת האפשרויות הבלעדיות ביותר הקיימות בעת בה תרצו לבצע קמפיין יוטיוב הינה קידום של סרטון שלכם אשר יופיע בתור קדימון לסרטונים אחרים ברחבי הפלטפורמה. יש לציין כי ככל שהסרטון שלכם יצבור יותר צפיות, כך למעשה תעלה מידת הפרסום וכמו גם עלויותיה. כאמור, תוכלו לקבוע האם תהיה לגולשים אפשרות לדלג על הסרטון המופיע בהתחלה או שהצופים יהיו חייבים בצפייה של הסרטון עד הגעתו לסופו, ללא אפשרות דילוג באמצע.