בעת בה אנו מדברים על יצירת קמפיין חיפוש בגוגל, כזה שיהיה מוצלח ויביא לנו תוצאות חיוביות, ניכר כי הדבר מהווה פוטנציאל משמעותי לקידום העסק, הרבה מעבר לבניית אתר. באמצעות כללי הזהב הבאים תוכלו לעקוב אחר הביצועים של הקמפיין שלכם בצורה מקצועית ונכונה, לבצע שימוש מושכל במילות המפתח הרלוונטיות לתחום העיסוק שלכם, למקד את הקמפיין וכמובן – להפיק מכלל ההקלקות את המיטב על מנת להעניק תמורה להשקעה הכספית שלכם.
בחירה מתאימה של מילות מפתח
על מנת לוודא כי המודעה שלכם אכן תופיע תחת מילות המפתח הרלוונטיות ביותר עבורכם, ניכר כי עליכם לשבץ את אותו רצף מילים בתוך הקמפיין שלכם. יתרה מכך, יש לציין כי כלי המיועד עבור תכנון מילות מפתח לתכנים שלכם מטעם גוגל, זמין ללא עלות ברשת עבור כלל משתמשי המערכת. ההמלצה המרכזית תהיה ללמוד בצורה מקסימלית את המערכת במטרה להוציא ממנה את המירב, על מנת לקבל מושג בכל הנוגע למילות החיפוש הרלוונטיות עבור התכנים שלכם יחד עם היקף החשיפה המתלווה לכל מילת מפתח.
ערכו מעקב אחר הביצועים של הקמפיין בגוגל
פרמטר חשוב לא פחות שיש להתייחס אליו על מנת להבטיח קמפיין חיפוש בגוגל שיביא לחשיפה גבוהה הינו ביצוע של מעקב אחר ביצועי הקמפיין לאורך כל התהליך. נוסף על האמור, חשוב לציין כי השימוש במערכת גוגל אנליטיקס הינה הכרחית לצורך הבנה מעמיקה בליווי ניתוח ביצועים בכלל הקמפיינים השונים במנוע החיפוש של גוגל. ניתוח של סביצועי המודעות יסייע לכם באופן משמעותי בכל הנוגע לקבלת ההחלטות האידיאליות ביותר עבורכם וכמו גם, יבטיחו שיפור ניכר בביצועים ויובילו בסופו של דבר לניצול נכון של ההוצאה הכספית שלכם.
מיקוד נכון לכל קמפיין חיפוש בגוגל
מלבד לבחירה מתאימה ונכונה של מילות מפתח, ניתן לומר כי יהיה עליכם להחליט באיזה קהל יעד תרצו להתמקד. עבור כל קמפיין חיפוש בגוגל חלה חובה של הגדרת קהל היעד יחד עם אפיונו על פי מספר פרמטרים. בין הפרמטרים השונים תוכלו למצוא מיקום גאוגרפי, מין, תחומי עניין, מאפיינים מיוחדים וכיוצא בכך. ככל שהאפיון שתבצעו יהיה מדויק יותר כך למעשה תבטיחו תכנון מקצועי ומוצלח של המסרים השיווקיים שלכם.
עיצוב וכתיבת דף נחיתה
בכל קמפיין חיפוש בגוגל, דף הנחיתה יהווה את כרטיס הביקור המרכזי שלכם. עליכם להקפיד כי דף הנחיתה שלכם מעביר את המספר הרצוי וכמו גם, אסתטי ונקי במידה מספקת. יש ברשותכם פרק זמן קצר במיוחד שבתוכו תפקידכם לגרום לגולשים חסרי סבלנות לנוע לפעולה הרלוונטית עבור דף הנחיתה שלכם – מעבר לרכישה, השארת פרטים אישיים, מעבר אל עמוד הבית וכיוצא בכך. על כן, מיותר לציין כי על עמוד הנחיתה להיות אטרקטיבי ולהתאים לכלל המאפיינים של הקמפיין.