fbpx

תכנית שיווק דיגיטלית לעסקים


לפני הכל, יש לציין כי כל עסק באשר הוא, חייב בבניית תוכנית שיווק דיגיטלי. תוכנית שיווק דיגיטלי כוללת בתוכה את כלל המידע הרלוונטי בכל הנוגע לשיווק ומיתוג בית העסק. על כן, תוכני שיווק דיגיטלי עשויה להיות חלק פנימי בתוך קמפיים השיווק הכולל של בית העסק וכמו כן, לא חייבת להיות תוכנית שיווקית נפרדת. יחד עם האמור, על התוכנית להיות אפקטיבית ולכן, חשוב כי תקבעו את תוכנית השיווק בצורה המקצועית ביותר וכמובן – מוטב כי תדאגו לעדכן אותה אחת לתקופה. על מנת להבין כיצד לבנות את תוכנית השיווק הדיגיטלית הטובה ביותר עבור העסק שלכם, ניכר כי עליכם לקחת בחשבון מספר פרמטרים חשובים טרם תחילת התהליך. על מנת להקל עליכם בבניית תוכנית השיווק לעסק שלכם, ריכזנו עבורכם מספר פרמטרים מרכזיים:


אפיינו את המוצר או השירות שלכם 


עליכם לשאול את עצמכם מהו הערך המוסף אותו אתם מביאים יחד עם השירות או המוצר שלכם, באופן כזה שמבדיל אתכם משאר המתחרים שלכם בתחום. עליכם לשאול את עצמכם האם אתם יכולים לעמוד בהבטחות השונות אותם אתם מציעים לקהל היעד שלכם? מהי הבעיה לה המוצר שלכם מעניק פתרון? וכיצד הייתם רוצים שהמוצר שלכם ייתפס בעיני הלקוח אל מול התפיסה הנוכחית? בעת בה תשאלו את עצמכם את השאלות הללו, ניכר כי תקלו עצמכם באופן משמעותי בעת השלב ההתחלתי של בניית תוכנית השיווק הדיגיטלי לעסק שלכם, במיוחד לאור העובדה כי התשובות לשאלות הללו יספקו עבורכם קווים מנחים בהמשך התהליך בכל הנוגע לבחירת הכלים השיווקים, אסטרטגיות השיווקת וכן הלאה וכן הלאה.


הגדירו יעדים טרם בניית תכנית שיווק דיגיטלי 


כמו בכל ניהול פרויקט אפשר לומר כי גם בעת בה אנו מדברים על בניית תוכנית שיווק דיגיטלי, ישנו משקל רב להצבת מטרות ויעדים טרם יציאתכם לדרך. היעדים יהוו עבורכם את אבני הדרך שלכם וכמו גם, יעניקו לכם את האפשרות למדוד את הביצועים שלכם ולהפיק מכך החלטות כאלו ואחרות אשר ישפיעו באופן ישיר על פעילות העסק. יעדים יכולים לבוא לידי ביטוי בהגדלת מחזור המכירות בעסק, שיפור מודעות הציבור, הגדלת כמות הלקוחות הקיימים בעסק, אופטימיזציה לנכסים קיימים וכיוצא בכך.


הגדירו את קהל היעד שלכם עבור תכנית שיווקית דיגיטלית 


נתין לומר באופן חד משמעי כי הגדרת קהל היעד היא פרמטר חשוב ביותר בנוגע להחלטות אותם תקבלו בהמשך התהליך. עליכם להבין את מבנה השירותים והמוצרים אותו העסק שלכם מציע ובמידה ובבעלותכם מספר יחידות עסקיות ניכר כי תצטרכו להגדיר לכל אחד מהם קהל יעד בנפרד. לאחר הגדרת קהל היעד שלכם תוכלו להתחיל להזין תכנים מותאמים באתר ובשאר העמודים העסקיים שלכם ברשתות החברתיות, במטרה למשוך את תשומת ליבם של לקוחות חדשים.

נגישות

חלק ממשפחת יו קריאייטיב

מעוניינים להצטרף אלינו? שלחו לנו פרטים בצירוף קורות חיים ונחזור אלייכם בהקדם!

ניתן ליצור קשר גם כאן