fbpx

סרטונים שיווקיים – הטרנדים החמים ביותר

כמה פעמים קרה לכם שנתקלתם בסרטון שיווקי או סרטון תדמית בכל פלטפורמה קיימת? בפייסבוק, באינסטגרם, ביוטיוב, ואפילו בגוגל? סרטונים שיווקיים הם חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק היומיומית של העסק, וכ-80% מהעסקים מודים שהם משתמשים בסרטונים באופן קבוע על מנת למנף את העסק ולקבל יותר חשיפה ופרסום.

סרטון תדמית הוא דבר קריטי לכל עסק, היות ואנשים אוהבים ונמשכים לדברים ויזואליים, צבעוניים, מעניינים, צורתיים, וכל דבר שבעצם זז מול העיניים שלהם. במידה ויש לכם שירות או מוצר להציע ללקוחות פוטנציאליים, אין דבר יותר טוב מאשר סרטון שיווקי שיציג אותו בצורה היעילה ביותר. תמונות הן דבר לא פחות יעיל, אבל סקרים כבר הוכיחו שיש סיכוי גבוה יותר שהלקוח ירכוש את המוצר אם הוא צפה בסרטון עליו.

הטרנדים הבאים בסרטונים שיווקיים

חובה להיות מעודכנים בטרנדים הנוכחיים והבאים שיכבשו גם את שנת 2022, כמו למשל :

סרטונים שיווקים בלייב

הקורונה הדגישה בפנינו עד כמה שיווק אונליין הוא באמת חשוב, ולכן הרבה מפורסמים ומשפיענים עושים דווקא סרטונים שיווקיים בלייב ומציגים מוצרים מסוימים או שיתופי פעולה עם חברות שונות.
ולא רק משפיענים ברשת – אלא גם מוזיקאים שהבינו שאפשר לעשות גם הופעות וירטואליות ועדיין להרוויח מזה,
גם כשיש סגרים או שאי אפשר להתרחק יותר מדי מהבית ולהתקהל.
הנוכחות האינטרנטית הפכה לקריטית ומשמעותית ביותר בתקופה זו.

סרטונים שיווקים המיועדים לחיפוש בגוגל (SEO)

אנשים רבים נוטים לשכוח שלא רק באתרים חובה לעשות אופטימיזציה, אלא גם בסרטונים, וזה אפילו יכול להביא חשיפה מאוד נאה והרבה מאוד אנשים ולקוחות פוטנציאליים שייחשפו לסרטון שלכם.
חוץ מהעלאת תוכן איכותי לאותו המקום (אתר או חשבון בפלטפורמה חברתית) באופן קבוע,
דייקו את המסר שלכם, הבינו מי הקהל שצופה בכם,
וכמובן – לא לשכוח את כללי ה-SEO: מילות מפתח, תיאורים, מענה לתגובות, וכיוצא בזה.
גוגל אוהבים תוכן איכותי ומדויק שמוצג בצורה הנכונה ולכן זה יכול לעבוד לטובתכם.

סרטונים שיווקיים ברשת המדיה – וולוגים

וולוגים (Vlogs) היו דבר מן העבר, אבל חזרו בענק. כיום, יש הרבה וולוגרים שמפרסמים את עצמם ואת מה שהם עושים ביום יום. זה יכול להיות כל דבר, החל מ-Unboxing,
כלומר, רכישת מוצרים ושיתופם עם הקהל שלכם, ועד לטיולים בארץ וסביב העולם.
מילת המפתח כאן היא שיתוף, שזו כל המטרה בעצם.
כך אתם גם יכולים לשווק את עצמכם וגם מוצרים ושירותים נוספים על הדרך,
תוך כדי מתן תוכן איכותי ומעניין.

סטוריז

סטוריז באינסטגרם ובפייסבוק זה אחד הטרנדים החמים ביותר בשוק כבר כמה זמן,
ונראה שהם רק צוברים תאוצה.
אין בעל עסק כיום שלא עושה סטורי לפחות פעם ביום, בין אם זה סקר,
פוסט בסושיאל מדיה, או פרסום של מוצר או שירות חדש.
סטורי זו דרך נהדרת לשיווק העסק ובעצם לתת לקהל היעד שלכם "טיזרים" קטנים על מה שעתיד להגיע.
זו צורה נוספת של יצירת סקרנות, תגובות, ועניין במותג שלכם.

נגישות

חלק ממשפחת יו קריאייטיב

מעוניינים להצטרף אלינו? שלחו לנו פרטים בצירוף קורות חיים ונחזור אלייכם בהקדם!

ניתן ליצור קשר גם כאן